Budapesti Kultúrzsibi élménybeszámoló

egy kis képes élménybeszámoló a vasárnapi (10.21.) Zsibiről! én fenomenálisan éreztem magam, felért egy kulináris és antropológiai csemege utazással. de ahogy néztem, mindenki hasonlóképp élvezte a napot :) káprázatos időjárás kedveskedett nekünk, ezúton is köszönet érte, és persze Nikinek, aki mindig kapható egy jó kis vidám vásározásra! :)  ..akikben felmerülne a kérdés, hogy mikor találkozhat legközelebb személyesen az üvegcsékkel, ők ide kattintsanak! :)

fél 7-kor, a stratégiai fontosságú hely elfoglalása után
miután kivilágosodott, büszkén konstatáltam, hogy valóban jó helyen leszünk :D
a rendszer boot-ol.. minden tévedést elkerülendő, az az én KVm :D
reggeli vigyorik :) Niki, a Swel Design alkotója
Niki, és szivárvány színben pompázó asztalkája :)
meseszép időnk volt :)
végső simítások..
körbenéztünk, szuper zsibi hangulat volt! hol autentikusan, hol kevésbé :D
nagyon köszönöm, minden kedves érdeklődő érdeklődését! :)
szépséges pici.lány bandázott velünk egy kicsit :)
kedvenc képem :)
a tündér.tükör kicsik és nagyok körében egyaránt sikert aratott
:)
a búcsú pillanatai, Hold fényben
érdemes csatlakozni az üvegcsék facebook oldalához, hogy ne maradjunk le a vásárokról, akciókról, játékokról! apropó, játék!! olvassátok el az előző cikket! ;)

2 megjegyzés:

szólj hozzá!